Geld inzamelen voor Malawi tijdens rommelmarkt - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Jantiene Koerhuis - WaarBenJij.nu Geld inzamelen voor Malawi tijdens rommelmarkt - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Jantiene Koerhuis - WaarBenJij.nu

Geld inzamelen voor Malawi tijdens rommelmarkt

Blijf op de hoogte en volg Jantiene

04 September 2015 | Nederland, Wezep

Op zaterdag 12 september ben ik aanwezig bij de rommelmarkt op het centrum van Wezep, om geld in te zamelen voor de weeskinderen in Malawi. Leuke cadeautjes om weg te geven, 2e hands kleding, snoeperijen en nog veel meer leuks is bij mij te koop. Je bent van harte uitgenodigd om langs te komen tussen 7.00 en 14.00uur om wat leuks te kopen en zo bij te dragen aan de zorg voor weeskinderen in Malawi.
Je financiële steun wordt erg gewaardeerd!
Tot dan! :)

• 04 September 2015 - 20:58

Gerdien:

Hi meis!
    Tof deze pagina. We gaan je hierop volgen.. hopen dat er veel mensen naar je rommelmarkt komen zodat je nog een mooi extra bedrag mee kan nemen naar Malawi!!

Xx Henk, Gerdien en knuffel van Jesse

• 23 September 2015 - 20:38

Wim En Corry Souman:

Hallo Jantine,

Leuk te horen dat je in Malawi zit. We zullen je belevenissen volgen op "waar ben je nu".
    wij zijn in Chenjewazi geweest. dat ligt naast Citunda . Citunda ligt aan de grote weg naar het noorden een stukje boven Kasungu.
    Bo Teerling , je kent hem misschien van de winkel in de oude garage van hartman. Hij doet het "Food for Life" programma. hij zegt ook een 20 akkertjes voor Nhkoma beschikbaar te hebben gesteld via Hans en Martine Dijkslag als ik hem goed heb begrepen. Hij gaat binnenkort naar Malawi en heeft ook nog een meeting met iemand van Nkhoma Hospital in Lilongwe. Hij wilde je als hij tijd had bezoeken. Misschien zie je hem nog wel.
    Heel veel plezier met de vriendelijke Malawi bevolking en de zegen van de Here toegewenst op je werk.

Corry enWim

• 24 September 2015 - 14:34

Ma:

Lieve Jantiene,

Wat is het fantastisch om te vernemen dat de mensen hier met je meeleven. Hopelijk ben je gauw in staat om iets op het blog te schrijven. liefs ma

• 26 September 2015 - 14:56

Marian Vos:

Hey Jantiene,

Goed aangekomen op de plaats van bestemming? En nu een beetje aan het acclimatiseren, de omgeving verkennen en héél veel mensen ontmoeten, zeker??? Ik kijk uit naar je avonturen... Maak er een mooie tijd van! Liefs, Marian

• 27 September 2015 - 10:42

Jeanet |Boer:

Hoi Jantiene,

Ik zat net de kerkdienst te luisteren en hoorde dat de armoede je behoorlijk geraakt heeft. Wij kunnen ons hier maar weinig bij voorstellen he..... Hoop dat je je draai snel kunt oppakken en dat je een mooie tijd daar hebt. Liefs Jeanet

• 03 Oktober 2015 - 19:06

Gerrie:

Hoi Jantiene,
    Hoe is het daar? Heel veel succes en God zegen!

Groetjes JW en Gerrie